Державна податкова інспеція інформує
Під час фактичних перевірок вилучено контрафактного алкоголю та цигарок на суму майже 8 мільйонів гривень
Про це повідомляють у відділі фактичних перевірок Головного управління ДПС у Чернівецькій області. За результатами цих фактичних перевірок прийнято рішень про застосування штрафних фінансових санкцій на суму понад 8,2 млн грн.
За словами податківців у всіх продавців алкоголю та тютюну, які перевірялися впродовж року, встановлено порушення норм Закону - це і безліцензійна торгівля, торгівля контрафактом, недодержання правил встановлення мінімальних та максимальних цін та інші порушення.
Днями під час фактичної перевірки встановлено, що підприємець на одній з центральних вулиць м. Чернівці торгує лікеро-горілчаною продукцією італійського походження без марок акцизного податку.
За результатами цієї перевірки до суб’єкта господарювання застосовані штрафні санкції згідно чинного законодавства, а інформацію передано до Головного управління ДФС у Чернівецькій область для вилучення контрафактного алкоголю.
Податківці закликають громадськість повідомляти органи ДПС в у Чернівецькій області у письмовій формі, відповідно до Закону України «По звернення громадян» cv.official@tax.gov.ua про факти незаконного обігу, виготовлення фальсифікованих алкогольних виробів, тютюнових виробів, паливно-мастильних матеріалів, скрапленого газу.
Нараховані податки і збори можна сплатити через «Електронний кабінет»
У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області нагадують, що Державною податковою службою запроваджено низку електронних сервісів, найпопулярнішим з яких є «Електронний кабінет».
Відтак, використання «Електронного кабінету» дає змогу заощадити кошти та час платників податків, оскільки тут можна у будь–який час отримати необхідну податкову інформацію та сплатити зобов’язання з податків і зборів.
Зокрема, в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини електронного кабінету платник має доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів та може дізнатись про суму нарахованих та сплачених податків, недоїмки чи переплати, нарахованих штрафів тощо. Також тут можна переглянути дані щодо сплати податків за попередні роки з детальною інформацією в розрізі проведених операцій. Для зручності тут знаходиться інформація про реквізити бюджетних рахунків.
Крім цього, меню «Стан розрахунків з бюджетом» надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.
Після натискання кнопки «Сплатити» відбувається перехід на сайт платіжної системи, автоматично заповнюються всі необхідні платіжні реквізити. Користувачу достатньо зазначити суму і реквізити платіжної картки.
Важливо, що у разі формування розрахункового документа через «Електронний кабінет» такі поля заповнюються автоматично.
Нагадаємо, робота у приватній частині електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.
Про надання в оренду офісів слід повідомляти через форму №20 ОПП
Головне управління ДПС у Чернівецькій області інформує, що суб’єкт господарювання – власник нерухомого майна при наданні в оренду частини приміщень (окремих кімнат, офісів, квадратних метрів) повинен подати повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. №20-ОПП.
Під час надання повідомлень за ф. № 20-ОПП застосовується принцип укрупнення інформації, яка надається про об’єкт оподаткування (наприклад, якщо подається інформація про об’єкти оподаткування – офіс, склад, склад-магазин, розташовані в одному офісному центрі за одною адресою, достатньо надати інформацію за одним із типів об’єктів оподаткування, зазначивши у найменуванні: офіс, склад, склад-магазин). Якщо в оренду надаються однотипні об’єкти оподаткування за різним місцезнаходженням, інформація у повідомленні за ф. №20-ОПП відображається по кожному об’єкту окремо.
Принцип укрупнення інформації не застосовується під час надання інформації про об’єкти рухомого та нерухомого майна, які підлягають реєстрації у відповідному державному органі з отриманням відповідного реєстраційного номера (наприклад, у повідомленні за ф. №20-ОПП надається інформація і про земельну ділянку, і про об’єкт нежитлової нерухомості, що розташований на такій земельній ділянці).
Фізична особа здійснює державну реєстрацію підприємницької діяльності за зареєстрованим місцем проживання
Головне управління ДПС у Чернівецькій області повідомляє, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань містяться відомості про місцезнаходження фізичної особи - підприємця (адреса місця проживання, за якою здійснюється зв’язок з фізичною особою - підприємцем).
Згідно норм Цивільного кодексу України, місцем проживання фізичної особи є житло, в якому вона проживає постійно або тимчасово.
Взяття на облік фізичних осіб - підприємців у контролюючих органах здійснюється за податковою адресою на підставі відомостей з ЄДР, наданих державним реєстратором.
Громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30-ти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.
Фізична особа зобов’язана здійснити державну реєстрацію підприємницької діяльності за зареєстрованим місцем проживання.
Взяття на облік ФОП у контролюючих органах здійснюється за податковою адресою на підставі відомостей з ЄДР, наданих державним реєстратором.
Статтею 45 ПКУ визначено, що податковою адресою платника податків - фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі. Платник податків - фізична особа може мати одночасно не більше однієї податкової адреси.
З метою державної онлайн реєстрації підприємницької діяльності фізична особа має можливість скористатися сервісом за адресою: https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop. Для цього слід здійснити вхід на сайті Міністерства цифрової трансформації України за допомогою електронного цифрового підпису та заповнити необхідні поля.
Першоджерелом відомостей щодо місцезнаходження фізичної особи - підприємця є ЄДР.
Взяття на облік ФОП у контролюючих органах здійснюється за податковою адресою на підставі відомостей з ЄДР, наданих державним реєстратором.
ПРРО: Порядок та терміни реєстрації
Головне управління ДПС у Чернівецькій області нагадує, що Порядок застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій регулюється Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 №317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547
Під час реєстрації кожному ПРРО фіскальним сервером ДПС автоматично формується та присвоюється фіскальний номер.
Фіскальний номер ПРРО становить унікальний числовий порядковий номер реєстраційного запису в Реєстрі програмних реєстраторів розрахункових операцій, відповідно до алгоритму його формування.
Фіскальний номер ПРРО не змінюється у разі перереєстрації ПРРО, внесенні змін у дані про ПРРО і зберігається за ПРРО до дати скасування його реєстрації.
Для реєстрації ПРРО складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО - додаток 1 до Порядку № 317 (J/F 1316602). Реєстраційна заява ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається за основним місцем обліку СГ як платника податків до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.
Фіскальним сервером здійснюється автоматизована обробка реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, після чого ПРРО реєструється або формується відмова в реєстрації ПРРО. Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, СГ надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16:00 робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16:00 робочого (операційного дня).
Зазначена інформація направляється у вигляді першої квитанції або першої та другої квитанцій згідно з Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557.
За відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО СГ надсилається інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.
За наявності підстав для відмови в реєстрації ПРРО фіскальний сервер формує повідомлення про відмову в реєстрації ПРРО із зазначенням підстав для такої відмови.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)