ПРАВИЛА ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ТРУДОВИХ КНИЖОК
Оновлено правила подання відомостей для створення і ведення
Електронних трудових книжок
У липні 2022 року набули чинності оновлені правила подання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі, затверджені постановою правління Пенсійного фонду України від 01.06.2022 №8-3 «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок».
Зокрема, вони передбачають:
-
черговість подання даних про трудову діяльність працівників в електронній формі: насамперед слід подавати відомості про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 р.;
-
необхідність подання тільки заповнених сторінок трудової книжки;
-
порядок повторного подання трудових книжок. Уточнено, що відомості про трудову діяльність працівника подаються одноразово. Необхідність повторного подання відомостей виникає лише у разі потреби внесення виправлень до раніше поданих даних, і в таких випадках потрібно подавати тільки титульну сторінку та сторінки зі змінами;
-
порядок подання страхувальником або уповноваженим представником відомостей про місце роботи, кваліфікацію, заохочення, припинення трудових відносин, відсутніх в реєстрі застрахованих осіб. Такі дані подаються шляхом створення відповідного електронного запису.
Відомості для створення Електронних трудових книжок подаються страхувальником або застрахованою особою через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua):
-
у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;
-
в оцифрованому вигляді шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.
Пресслужба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)