23 Листопада, 2021 р., 15:29
https://rada.info/upload/users_files/04417174/20c6dfa299ac8df58b03cf2b83560509.pdf
23 Листопада, 2021 р., 15:29
https://rada.info/upload/users_files/04417174/20c6dfa299ac8df58b03cf2b83560509.pdf
22 Листопада, 2021 р., 17:33
Запроваджено електронний документообіг у системі управління охороною праці
За ініціативи Держпраці України 11 листопада 2021 року Міністерство юстиції зареєструвало наказ Міністерства економіки «Про затвердження Порядку впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці» від 28.10.2021 № 839-21.
Наказ передбачає можливість організації роботи в системі управління охороною праці, зокрема створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення, використання та знищення різних видів документів, які сьогодні регламентовано численними нормативно-правовими актами з охорони праці, шляхом запровадження електронного документообігу, що сприятиме зниженню навантаження на суб’єктів господарювання.
Впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці має виключно альтернативний варіант чинному законодавству з охорони праці.
Роботодавець має право вибору, у який спосіб здійснювати на підприємстві документообіг у системі управління охороною праці - у паперовому, чи електронному.
Також в умовах пандемії COVID-19 роботодавці мають потребу в нових інструментах, що дають можливість, у тому числі віддалено, ухвалювати необхідні рішення з урахуванням тих викликів, які перед бізнесом ставить пандемія та пов’язані з нею карантинні обмеження.
Запровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці дозволить роботодавцям, зокрема, зекономити кошти, призначені для купівлі копіювально-розмножувальної техніки й витратних матеріалів, зменшити витрати на зберігання паперових документів; оптимізувати та покращити комунікації, як внутрішні, так і зовнішні; забезпечити проведення онлайн навчання та інструктажів на виробництві в умовах пандемії; захистити документи від несанкціонованого доступу та розмежувати права доступу співробітників до інформації тощо.
Перевага електронного документообігу над традиційним є безперечною, адже основною проблемою традиційної технології управління документообігом є практична неможливість централізовано відслідкувати рух документів підприємства.
У процесі зменшення регуляторного навантаження на бізнес доволі часто виникає ситуація, коли дерегуляція дає зворотній ефект - життя та здоров’я працівників опиняється в небезпеці.
Цей Наказ спрощує роботодавцям виконання вимог законодавства про охорону праці, жодним чином не зменшуючи обов’язку щодо забезпечення належних умов праці.
Відтепер кожен суб’єкт господарювання, який має бажання і готовий до цього, може перевести всі процеси, що потребують документування, або лише їх частину в електронну форму, зазначають у Держпраці України.
22 Листопада, 2021 р., 17:31
На підприємствах сільського господарства Буковини працевлаштовані 696 осіб
17 Листопада, 2021 р., 16:46
На Буковині 1087 безробітних пройшли професійне навчання
12 Листопада, 2021 р., 12:44
Співбесіда – це невеличкий іспит!
09 Листопада, 2021 р., 12:31
На Буковині на одне вільне робоче місце претендує четверо осіб